Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Asså sorry...

Jag tänkte bara börja med att säga förlåt till de som läser vår blogg,(alltså typ inga), för att vi inte har bloggat på nästan en månad. 

Jag,(Sofia) har inte mått så bra på senaste, och bara inte orkat. Tilde har säkert inte heller orkat och velat för det har ju inte kommit nåt från nån av oss, hehe... Så sorry, men nu ska vi försöka!

Det här är första inlägget från en dator, så det blir lite bättre text... 

NU TILL ÄMNET!

Jag ska försöka lägga upp videos på bloggen, dock i ganska dålig

                                          kvaletet, men aja.                                       Då Det kommer komma videos som det gör på videofyme, men med dålig kvaletet,vet inte hur man stavar det men aja, och mer redigerade, så om ni vill ha bra kvaletet så gå in på videofyme och sök på: @TheGodGirlsTS  Eller: @Sofialia1704 Eller: @erkapers Så blir det det, hehe

På våran som vi har tsm så är det bara kvaletet och bra redegering, på min bra kvaletet och på Tildes bra kvaletet... 

Vet inte vad mer jag ska skriva så... HAADEEE

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

   Sofia  

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

 
 
Sofia Sundman

Sofia Sundman

31 mars 2015 09:58

Asså jag svade fel på tex thegoodgirlsts... hehehehe. sry

http://thegoodgirlsts.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Sundman Tilde Erkapers - 29 november 2015 18:43


Hej det är Tilde jag tror att vi har slutat med bloggen för att vi kommer inte göra något på den här bloggen ...

det är Tilde ja jag vet att vi inte har bloggat så mycket förlåt men vi försöker i alla fall är klockan 22:02 när jag skriver det här men det var den här lilla bloggen så hoppas att ni tycker om det!!!!!!! HEJDÅ!!!!!! ...

Vi Vet, Det Har Inte Kommit Något Inlägg På Typ Tre Månader!   Och vi har ingen ursäkt, det har bara blivit så...   Nu har jag börjat medYOUTUBE!!   (SOFIA SUNDMAN)   Här är min första video!!       ...

Idag ska vi ha en Sleep Over! S ska sova hos T! hihi   Men vi kommer göra videos idag, som kommer upp på videofy och youtube, min youtube är Sofia Sundman!   Kände för att bloga lite så aja...   bye! //////////////////////////////////...

Hej nu är kl:6.32 jag ligger i sängen och är pigg men snart så ska jag gå upp???? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards